قهرمانی مجدد اندج در مسابقات فوتبال الموت(جام شهدای الموت)
تیم فوتبال اندج که بدون شک پرافتخارترین و بهترین تیم الموت در دهه گذشته می باشد امسال نیز توانست بار دیگر بر قله فوتبال الموت بایستد.

مسابقات امسال به علت آماده نبودن زمین ملک دشت به همت روستای زرآباد در زمین این روستا برگزارشد و 16 تیم در 4 گروه 4تیمی با هم به رقابت پرداختند که تیم اندج با 2 برد و یک باخت (بعلت حضور نداشتن بسیاری از بازیکنان اصلی تیم در مرحله گروهی) پس از بالا آمدن ازگروه خود در یک بازی سخت به مصاف میزبان مسابقات رفت و درپایان وقت معمول واضافی دوتیم به نتیجه تساوی 1-1 رسیدند ولی این تیم اندج بود که توانست جدال پنالتی هارا به سود خود به پایان برساند. در بازی ماقبل فینال هم اندج تیم زواردشت را بانتیجه 2-1 از پیش روبرداشت و در نهایت دربازی فینال که در تاریخ 91/6/11 برگزار شد پس از تساوی دروقت قانونی و اضافی (البته در بازی ای که در همان اوایل بازی با 2گل ازحریف پیش افتاد و حتی میتوانست با استفاده درست از موقعیتها با اختلاف فراوان پیروز باشد ولی عدم فرصت شناسی از یک طرف و از طرف دیگر شرایط بسیار نامساعد زمین بازی که کار را برای بازیکنان تکنیکی اندج سخت میکرد دست به دست هم دادند تا حریف با روی آوردن به بازی هوایی نتیجه را به تساوی بکشاند) در ضربات پنالتی با درخشش دروازه بان و بازیکنان خود تیم اسطلبر را شکست داد تا برای چهارمین بار در یک دهه گذشته باقهرمانی خود به همه ثابت کند تیم فوتبال اندج بهترین تیم حال حاضر منطقه است.
بازیکنان تیم اندج در این دوره از مسابقات عبارت بودند از:
روح الله نوری(دروازه بان) -محسن نوری فرزند محمد حسین(کاپیتان) - محسن نوری فرزند علی اکبر(بازیکن و مربی) - روح الله مظفری - حسین نوری - داود نوری - علی علیخانی (روزبه) - محمد علیخانی (روزبه) - مهدی نوری - مهدی قاسمی - حسین قاسمی - محمد نوری - صادق نوری - رضا نوری - مصطفی مظفری - ابوالفضل مظفری
ضمنا برای مشاهده افتخارات قبلی تیم فوتبال اندج به این لینک مراجعه کنید






سلام دوستان!